Friday, September 25, 2020

Bila Waktu Sesuai Untuk Minum ESP?


ESP boleh di ambil pada bila-bila masa sahaja bergantung pada kesesuaian masing-masing. 

Bilakah waktu terbaik untuk minum ESP?

Boleh rujuk penerangan di bawah.

1. Minum Pagi. Pengambilan ESP pada waktu pagi boleh membantu anda untuk mendapat tenaga berpanjangan & kenyang yang lebih lama.

Saya sendiri juga selalunya ambil ESP pada waktu makan pagi kerana ESP membantu saya untuk hilangkan rasa mengantuk. Faedah lainnya, tiada lagi rasa "craving" pada makanan-makanan lain.

2. Pra & Pasca Senaman. Untuk hasil yang lebih baik, ambil ESP 30 minit sebelum senaman atau 2 jam sebelum latihan berakhir untuk mempercepatkan proses pemulihan otot.

3. Minuman Tengahari. 1 hidangan ESP berikan anda 105 kalori. Tapi anda akan rasa kenyang sama seperti anda makan sepinggan nasi. Untuk yang nak turunkan berat badan, ESP memang membantu untuk buat anda rasa kenyang lebih lama dengan kalori yang rendah.

4.  Minum Petang. Katakan tidak pada snek berminyak atau manis dan pilihlah ESP yang merupakan minuman protin yang enak.

5. Minum Malam. Elakkan pengambilan snek yang tidak berkhasiat pada waktu malam. Gantikan snek dengan ESP pada waktu makan malam anda.


Terima Kasih kerana singgah di cantikmamma.blogspot.com.

Pengedar Shaklee Kerteh. 

Untuk dapatkan harga produk yang lebih murah & sebarang pertanyaan boleh hubungi saya terus di talian 019-9721404.  

Ketahui cara untuk mendaftar sebagai ahli & kelebihan mendaftar sebagai ahli, anda boleh Klik Disini.

Anda juga boleh terus daftar keahlian Shaklee anda dengan klik pada link ini : https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=922665

 

 

 

0 comments:

Post a Comment